Засідання 1
- Аналіз роботи ШПЗ за 2013 – 2014 н. р.
- Затвердження плану роботи на 2014 – 2015 н. р.
- Анкетування молодих вчителів з метою визначення труднощів в організації роботи вчителя в школі.
- Поради психолога. Психологічні компетентності вчителя початкових класів у роботі з проявами дитячої агресивності.
- Вимоги до ведення шкільної документації (журнали, тематичні плани, особові справи)
- Опрацювати інструктивно-методичні матеріали учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів.
►
Д/з. Опрацювати нормативні документи: новий
Державний стандарт початкової загальної освіти, критерії оцінювання навчальних
досягнень учнів, вимоги до ведення класного журналу, вимоги до орфографічного
режиму.
Засідання 2
- контроль, корекція та закріплення знань учнів;
- подання нового матеріалу;
- подання домашнього завдання;
- підсумок уроку.
2. Ігри та
ігрові форми завдань під час усного рахунку.
3. Методика
організації засвоєння геометричного матеріалу учнями початкових класів.
4. Методика
роботи над типовими задачами.
5. Консультпункт
. Психолог молодому вчителеві. Психологічні особливості обдарованих, слабо встигаючих та
гіперактивних дітей.
► Д/з. Підготувати завдання та ігри під час проведення усного рахунку на уроках
математики.
Засідання 3
1.
Практична частина. Відвідування уроків досвідчених вчителів.
2. Практикум.
Аналіз переглянутого уроку.
3. Робота
над словниковими словами в 1 – 4 класах.
4. Досвід
читацької діяльності (опрацювання текстів різних жанрів: художніх, науково –
художніх )
► Д/з. Підготувати фрагмент уроку з української мови або
читання.
Засідання 4
1. Методи, прийоми і засоби навчання
на уроках природознавства.
2. Застосування проектної технології на уроках
природознавства.
3. Мої перші педагогічні знахідки.
4. Підсумок роботи за рік.





Немає коментарів:
Дописати коментар