КЕРІВНИК ШКОЛИ
ПЕДАГОГІЧНОГО
ЗРОСТАННЯ
КРАМАР ЛІЛІЯ АНДРІЇВНА
ВЧИТЕЛЬ –МЕТОДИСТ
Урок
– це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його
інтелектуального багатства, показник його світогляду, його ерудиції.
В. Сухомлинський
Тема. Сучасний урок в початковій школі як форма активного
навчання.Особливості методики
викладання предметів в початковій школі в умовах реформування початкової
освіти.
Мета Школи педагогічного зростання – сприяння підвищенню фахового
рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності,
озброєнню новітніми знаннями, методиками та технологіями навчання, полегшити
роботу вчителя і закохати його в педагогічну справу.
Завдання
школи молодого вчителя
► надати молодим вчителям методичну допомогу
в розв язанні першочергових проблем, подоланні труднощів, із якими
зустрічається молодий вчитель;
► розвиток
умінь застосовувати теоретичні знання, здобутті в педагогічному інституті, у
конкретній практичній роботі;
► сприяння
постійному творчому зростанню, формуванню педагогічної майстерності;
► допомога
у плануванні та організації роботи з питань модернізації навчально-виховного
процесу в умовах впровадження нового Державного стандарту загальноосвітньої
початкової освіти;
► впровадження
передових методів навчання;
► допомога
становленню, психологічній адаптації та реалізації індивідуального творчого
потенціалу молодих вчителів;
► допомога
у виборі молодими педагогами оптимальних форм, методів і засобів навчання
КУРАТОР КОСТРИКІНА ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА


Немає коментарів:
Дописати коментар